tja

Nu har dom förbesiktat lägenheten.. var nån dryg jävel som gjorde de.. klaga på en massa grejer å hade inte med sej papperna från förra hyresgästen.. måste kanske peja 800kr för en skåp lucka.. men om jag måste göra de så tar jag med mej dörrarna jag bytt ut själv och kör dom till skroten och sätter dit dom gamla ist för dom förra som bodde här förrut gjorde hål i tre av dom å jag fick 3 dörrar av morsan som jag satte dit:P Har sovit i 3 timmar inatt..har städat typ hela natten så:P Ja ikväll blire att dra till lövånger å köra isbil:) har inte vart å kört nånting i år för man har inte haft tid att göra de:P Kanske ska lägga ut nån rolig video också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0