Tjena

Igår så hängde jag å lina här å hade folkölslördag å sen så blev de olearys:) Var ganska trevligt men i slutet blev de lite tjafs me nån gammal polare som man har slutat hänga me för han är en båsig:P iaf så ville han ha ett nummer till en annan polare som inte tycker om han längre men jag ville inte ge nummret till han för att jag ville inte lägga mej i deras problem så dendär killen blev arg å knäckte sin mobil på mitten å sa till mej "här, ta den" å gav den till mej men jag ville inte ha mobilen men sen så tog han min öl å svepte den så då sa jag tack för mobilen å gick därifrån.. smart han är som lämna sitt refillkort i telefonen:P idag har jag möblerat om i vardagsrummet å städat köket.. blev jävligt mycke bättre i vardagsrummet nu:)




Sådär blev de:) Är inte riktigt klar än men de får jag ta imorrn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0