tjena

Ja nu är de tisdag då..sägs att de är dagen då allt går åt hellvete:P hade tvätt tid idag men jag försov mej så jag hinner bara me 2 maskiner nu:/.. aja får boka en ny tvätt tid imorrn då:) lyckades fixa min gamla mobil igår:) den stängde av sej hela tiden förrut å joysticken hade slutat fungera så jag skruvade upp den i småbitar å de tog ett bra tag att hitta felen men tillslut så:P Tog dendär idiotens refillkort å stoppa i ett kuvert.. han är jävligt båsig men de är aldrig kul att förlora sitt kort:P Hittade en massa gamla bilder i mobilen också:P


En tavla Lina ritade till mej för typ 4år sen:) hon är duktig:)


En bild jag rita för typ 3 år sen.. inte lika bra men de är bra för att vara jag:P


En gammal bild på jigga:)


Å gammal bild på nicko:) Jävligt kul dehär att lägga ut gamla bilder:)

Hare bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0